tirsdag den 17. juli 2012

Der kom post fra Japan

Da jeg for noget tid siden så de fineste japanske indretningsbøger hos Louise, måtte jeg lige kigge nærmere på hvad det var, og det ledte mig hen til denne japanske webshop. Uha farligt! Jeg endte med at bestille en lille stak, som ankom forleden dag.


Forsiden af "Finland Children's Rooms" prydes af Varpu på hendes værelse. Måske kender du hendes mors blog?

Bøgerne er fine, og selvom de er skrevet på japansk, og jeg derfor ikke forstår en dyt af hvad der står i dem, er de lækre for inspiration, og superfine at have stående.


Nu er linket i hvert fald givet videre! Bøgerne sendes fra Japan som anbefalet post, og der er masser af forskellige på webshoppen. Jeg købte i denne omgang 3 om børneværelser og 1 om mandelejligheder.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar